Sunday 1 January 2012

STUDY -,-

YO YO YO WASSUP ! J
Assalamualaikum tuan tuan dan puan puan ^^
Wuarghhhhhh ! mengantuk nyee hari ni-,-.BTW aku baru bangun nyy . pukol 9.00 baru nak bangun ? anak dare siape lah nyy-,- hahah .baru bangun strait buat post haihh teruk kan kan kan ? heeee :P
Hmm 4/01/2012 , tarikh start sekolahh-,- *haiyaa amma appa kejapnye cuti * tapi eksoited gilooo dah nyy sbb nak jumpe kawan kawan yang tercintaa :D hehehe RINDU SANGAT ;*
okeyy tahun 2012 adalah tahun terakhir aku sebagai seorang pelajar .Ya Allah kejapnye mase berlalu :’) engat lagi dulu dulu mase form 1 ,skema giler aku ny . masuk je form 4 start jadi taiko kan haiyaa-,- hehe but don’t worry bebey , form 5 ny nak study <3
Aku INSAF dah nak buat keje jahat lagy . INSAF dah nak main kejar kejar dengan cikgu . INSAF dah nak menyorok dalam tandas . INSAF dah nak bergaduh dgn bebudak sekolah .INSAF dah nak ponteng kelas . INSAF dah nak tido dalam kelas n INSAF for segala bagai :D mase form 4 dah puas berHONEYMOON kan , so naik je form 5 ny kene tukar shiff pulakk :p nak jadi pelajar mithali wehh XD hahah . ayat tu tak buleh belah ahh tapi aku SERIUS J selepas dileteri vs diceramahi oleh ibunda ku tersayang , barulah aku sedar bahawa SPM tu mmg satu peperiksaan yang amat sangat penting . Penentu mase depan tuuu~ now aku rase gerun takud cuak resah gelisah nak menangis pon ade nyy -,-
Okeyy aku seriously takud tak pass nnty result spm tu . well ramai kate ‘’ahh watlek je ! kaw kan amik seni gerenty buleh lulus punye ahh’’ weii memang laa aku amik course seni tapi susah jugak taw takk ! cita cita nak jadi photographer or mybe nak jadi designer . so aku kene score baik punyee weh dalam seni .ya Allah aku takud sangat sekarang ny :/ tu laa time form 4 taknak study bebetul tengok sekarang padan muke kaw mhunney -,- .haha takpelaa ade mase lagy ny , so kene study bebetul nyy J k wish me luck ;) BYE BYE SEE YOU SOON :* HYE SPM :D