Sunday 1 January 2012

Moments :')


Assalamualikum 
Heyy guys HEPI NEW YEAR 
Fuhh aku tak sangke ohh aku dah masuk 17tahun . hadoi cepat nye mase berlalu . hmm rase sayang weh nak tinggalkan 2o11 :’) seriously dalam 2011 banyak yang sweet dari sedih . aku baru tahu mane nak bezakan KAWAN dgn SAHABAT <3
Hmmm 2o11 , kenape kaw cepat sangat datang ? kaw tahu tak yang aku akn SPM tahun ny—‘ woaaa sungguh takud taw takk ><
Kalau aku cakap aku nak kembali pade 2011 balik buleh tak ? aku rindu saat saat dalam 2011 tu ;’( ya Allah rindu sangat T_T..
Hmm dalam 2011 laa aku start rapat dengan NURIN FARHANAH , NUR AMIRA , SITI NURATIQAH , RAFIRAH , MIZA , SYIDA ILLY , ATEN MIRA , ATEN SYERA , NUR SYAHIRAH , SYARMILA , MEGALAH dan budak budak 4 bestari yang lain .*sory aku taktaip name korang tgn lenguh hihihi*
Okeyy , bawah ny ade beberape gmbar yang aku lalui brsame same dyeorang yang aku sayAng J k tengok laa :D kepade sesiape yang takde gambar dye bawah ny harap maaf . bagytaw aku then nnty aku masukkan yeh ? PEACEEE (Y)  
-
-
-
-
k ny pulak time cekgu takde dlm kelas then kiteorang main snap snap pic bersame :) MISS THIS MOMENT :')
-
k ny time hang dgn mereka semua . happening sgt taww :D MISS THIS MOMENT :')
-
-
                              
k ny pulak time celebrate hari guru kot :) sory nak ckp , tak best pon taw tak--' haha sory XD MISS THISS MOMENT :')
-
-
k ny pulak mase raye :D fun gile taw takk ^^ MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ny pulak time tgh study sivik . act tak study pun sebab cikgu habsah suroh kemas kelas . then aku ika mia fyra miza syidah punye laa busan kiteorang lepak dekat kelas sebelh *time tu budak kelas sbelah tkde pergy mkmal kot* kiteorang gelak2 , snap gambar dan sempat jugakk rakam video thehehe :P MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ni pulak time merentas desa dekat sekolah :D fuhh punyee la penat --' ahhah . btw time ni tak lari kot . dari start wisel bunyik sampai laa penamat kiteorang tak lari pon . berjalan bajet bajet ayu je hahaha . MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ni time baru abis exam :) fuhh memang hobi kami lah kan after exam je strait g tandas heheher. abaikan muke aku yang bajet gedik tu peaceee (Y) MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ni pulak time pergy ceramah dekat satu skolah ny *aku tkingat name dkolah tu* . okayy happening gilee sbb kiteorang gile gile dekat sane ^^ . MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ny pulak time tgh takde cekgu :) best gile weh waktu ny . kiteorang fun fun fun . MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ni pulak time exam . act ade cikgu taw time ny tapi kiteorang masih lagy buleh tangkap gambar . gilee--; MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ni pulak time cekgu suryani masuk lambat ke kelas . okeyy kiteorang takde keje then kebutaln pulak MIA bawak henfun dye yang ala ala iphone tu thththt . MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ny pulak time pergy sekolah teknik jasin . nak taw tak , sbernanye time ny time sekolah tapi kiteorang pergy tengok prlawan bola tampar . gile kan--' tkpenah penah taw aku buat mecemny .budak kelas tgh study tpi kiteorang pergy tgok bola tampar ya Allah dh insaf dhh :( MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ny pulak time kiteorang buat experiment . ya Allah tgh2 buat experiment tpi still lagy amik gambar --' ahhaha cool (Y) MISS THIS MOMENT :')
-
-
k ni pulak time ade hape ntah dekat dewan skolah tu aku tk egt dhh--' hahahr :D MISS THIS MOMENT :')
-
-
k aku tk egt time ape ny--' ahha . tpi papepon budak sebelah aku ny cantik gilerr *.* MISS THIS MOMENT :')
-
-
time ny nak pergi pergy dgr ceramah . tggu bas bukan main lambat lagy dats why kite snap pic dulu hehe . soryy gedik kan aku ? hee peacee (Y) MISS THIS MOMENT :')
-
-

k ny time hari guru . best gilee sebab dpt dudok dgn adik sayang saye :) FATIN SHAFIQA , iloveyou adik <3 MISS THIS MOMENT :')
-
-
k time ny celebrate besday mia :') yaAllah best sgt sgt . MISS THIS MOMENT :')
-
-
time ny cekgu masuk lambat sgt , so tak salah kan kami bergambar ? hehehe . MISS THIS MOMENT :') 
-
-
MHUNNEY , IKA , MIA = MIM <3 . 2011 telah merapatkan kami . walaupon slalu gado gado namun tetap brbaik kembali . MHUNNEY  IKA  MIA , InsyaAllah , dgn penuh kejujuran dalam persahabatan , kami akn menjadi sahabat sehingga ke alam Syurga . Aminn :)ILOVEYOUTILLEND ;*
-
-
okeyy ny sahabat saya yang paling cool . NUR AMIRA RAMLI , aku sayang kaw laa buncit masamm :D hehehr . okeyy abaikan muke aku yang tembam plus tudung yg senget tuu--' 


okeyy cume ini je mampu .act ade bnyak lagy nak letak tapi penattt--' nnty aku letak k meh sini nak kis sikett mmmuahh muahh :* KBYE SELAMAT PETANG :D


POSTED BY : Muneerah Abd Ghani