Thursday 29 December 2011

The Scent Of A Woman

Assalamualaikum :) okeyy , korang pnah tgok tak drama korea 'the Scent Of a Woman' ? alaa yang dye punya hero tu punyaa la hansome kacak bergaya dan macho sungguh tu . hehehe . tak pernah ? k cetry tgok bawah nyy :--


-
-
-



hahh , tu laa muka hero n heroin dalam cite Scent Of A Woman nyy . k aku pun taktahu laa nape tetibe minat sgt  tgok cite ny . citer ny berjaya mngeluarkan air mata jernih aku ny ketika pertama kali mnontonnye T_T. wuuuuu sedih n sweet gile weh citer nyy :D fes time taw aku layan citer korea yang jiwang jiwang ny . hahaha sbelum ny langsung tak nak sbb tak minat . now dah minat gilerr :D 
act , aku minat jua dye punya Hero dlm cerite ny <3 k , Lee Dong Wook nme dye . HANSOME KACAK MACHO BERGAYA orgnye . badan dye tegap woooo i loike ^^ . dalam cerite ny dye berlakon menjadi Kang Ji Wook . dye yang bjaya buat air mate aku jatuh atas kesan lakonan dye dlm cerite ny . kaw memang terbaik laa bro <3 heee . 
nah tengok laa gambar dye yang ny . woaaa cair aku **.




jeng jeng jeng . ny laa suami aku yang terbaru <3 heheh . dye saye punye la wak jangan rampas okeyy ;/ haha k dah start perasan :p heee . k dats all . papai <3