Wednesday 28 December 2011

SPM 2012 , here I come :D


ASSALAMUALAIKUM :) hahh nampak dah kan ape yg aku letak atas nyy . okeyy guys tahun depan(2012)  mhunney mia ika dan juga batch batch 1995 akan menghadapi sebuah pertarungan yang amat sangat sungguh mengerikan kami*ecehh  terover pulak*  okeyy aku terase amat sgt gerun laa skrang nyy . nak spm tapi still buleh melepak depan komputer lagy . kesian buku tu haa terpampang jee dlm bilik . k i'm sorry ye buku buku sekalian :') umi aku cakap yang SPM ny akn mnentukan mase depan kita semua . dats why aku gerun tahap gugur semua gigi ny haa . aku takut aku gagal . aku takut aku tak capai tahap yang umi babah aku target . aku takut kecewakan umi babah aku lagi . result UPSR PMR aku seriously sgt sgt menusuk kalbu . tpy takdelah smpai tahap gagal okey ? :)  aku taknak laa tengok muka parents aku kecewa lagy beb. okeyy mase dpt result pmr aku dulu , umi tak bercakap langsung dgn aku dlm 2 3 hari --' sumpah sedih gile tahap sampah dohh T_T.. ye saye tahu umi kecewe sgt kan , okeyy I'M SORRY MUM :'(  . for dis SPM , i'll do the best okey ? saye nak tebus balik ape yang takdapat dulu . 
InsyaAllah :) k now , dah deactive kan FB . for what ? sbb aku nak belajar laa bebey <3 sejak aku buat FB , buku tu aku tinggal mecemtu je taw . dats why laa aku punye result PMR cantik gileee--' k now taknak lagy semua tu dah . dah TAUBAT beb . FB merosakkan jiwa aku je taw tak ><  k beb dah penat menaip . now nak pergi bukak buku SEJARAH .ohhmakyai mcm takpercaye je aku kan prgy study hahahar . k k k k papai :)